Rastlös

Känner mig otroligt rastlös. Har jag inget att göra som nu så borde jag ta fram läxorna, men jag orkar inte. Har huvudvärk också. Det är sånna här stunder jag önskar att jag hade tagit vara på helgen lite bättre, för det känns otroligt sorgligt att tänka på att det var så här min helg såg ut. Jag satt. Inne i mitt rum. Själv och uttråkad. Dock så målade jag nästan tre bilder med akvarell, men det sög när jag såg att bilderna jag gjort såg ut som något som ett barn från lågstadiet kunde gjort.

Här är en av dom, dom andra två jag gjorde är för pinsamma för att visa. Blev nöjd med typ himlen och palmerna längst bort, resten är bajs.


Kommentarer
Postat av: HNna

hade jag målat sådär på dagis hade jag troligtvis varit känd

2010-09-13 @ 19:03:34
Postat av: Mathilda

hanna: HAHA, tack kära vän. Antar jag <3

2010-09-13 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0